onsdag, august 22, 2007

Feber

Fortsatt mulig å leve med døra åpen ut til sommeren.

Hva som skjer i dag:
Har funnet et nøste av ukjent merke, men som ligner det jeg har valgt som kant rundt teppet. Tror likevel det er litt lysere, men det spiller ingen rolle. Nå skal jeg forsøke å få tak i flere nøster, så jeg kan bli ferdig.

Lykke: Når man vet at noen kommer stabbende og man merker at vedkommende stryker denne over ens hånd, for å få en til å blåse i den. Og så smilte han verdens meningsfulle smil.
Amanda var ikke i form da jeg hentet henne i går. Hun satt på huska. De andre hadde tydeligvis begynt å rydde inn leker da hun akkurat var nestemann til å huske, og så var det egentlig ikke tid til å huske lenger. Og hun var fortvilet. Merket at hun var varm. Varmere enn det som skulle være normalt i det varme været vi endelig har fått litt av. Så nå ligger hun rett ut. Og stirrer på barne-tv.
Tidligere Knøttene, og nå Shrek - favorittfilm for tiden.
Her den vidunderlige hylla Mats fikk tak i for noen uker siden. Den ble fylt ganske fort, kan man si. Prosjektene ligger og venter. Jeg skal forsøke å kutte litt til vindmøller.

Ingen kommentarer: